3 Temmuz 2015 Cuma

Pero Antic için imza töreni düzenlendi


Fenerbahçe Ülker’in yeni transferi Pero Antic, Fenerbahçe Ülker Sports Arena’da düzenlenen imza töreniyle basına tanıtıldı.

Pero Antic için düzenlenen imza törenine Spor Şubeleri Sorumlusu ve Basketbol Şube Sorumlusu İsfendiyar Zülfikari, Fenerbahçe Ülker Genel Menajer Yardımcısı ve Takım Menajeri Ömer Onan, Fenerbahçe Ülker Basketbol Operasyonları Direktörü Defne Patır katıldı.

İmza töreninde açılış konuşmasını yapan Genel Menajer Yardımcısı ve Takım Menajeri Ömer Onan “Bugün de bir başka oyuncumuzu size tanıtmak için buradayız. Antic’i hepiniz takip ediyorsunuz. Avrupa’da çok ciddi bir kariyeri var. Olimpiakos’ta Avrupa şampiyonlukları var. Makedonya’ya çok önemli hizmetler yaptı. Geçen sezon Atlanta’daydı ve orada da çok iyi bir sezon geçirdi. Onu da Fenerbahçe olarak bu sene renklerimize bağlamaktan dolayı mutluluk duyuyoruz.” İfadelerini kullandı.

Ömer Onan’dan sonra söz alan Spor Şubeleri Sorumlusu ve Basketbol Şube Sorumlusu İsfendiyar Zülfikari “Yönetimizin vizyonu dahilinde bugün bir NBA yıldızı, sayısız kupaları kazanmış Pero Antic’i huzurlarınıza sunuyoruz. Fenerbahçe’nin bu sene hedefi mutlak şampiyonluk ve Avrupa ile Euroleague’de en iyi basketbolu sunmaktır. Son olarak, Fenerbahçe ruhuyla mücadele eden takımımızın en büyük destekçisi taraftarımızın bizi salonlarda desteklemesini rica ediyorum” dedi.

Yeni transferimiz Pero Antic ise “Ben çok iyi bir konuşmacı değilim. Ancak çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum. Burada olmak benim için büyük bir onur ve sorumluluk. Elimden gelen her şeyi parkede vermeye ve Fenerbahçe’nin hedeflerine ulaşması için çalışacağıma söz veriyorum” sözlerini kullandı.

Fenerbahçe’yi tercih etme nedenleri ve kendi özelliklerine ilişkin yöneltilen soruya Antic “Büyük hedeflerleri olan bir yere gelmeyi hep istedim. Fenerbahçe Ülker ve Obradovic’ten böyle bir teklif gelince ve oyun planı anlatılınca bunu tabii ki reddedemedim. Diğer yandan da aileme yaklaşmış oldum, bana bir saatlik mesafedeler. Büyük hedefler ve büyük kupalar isteyen takımlarla olmak istediğim için Fenerbahçe’yi tercih ettim. Ben savunma yapmaya çalışan, ribaund alan ve parkeye enerji koymaya çalışan bir oyuncuyum. Şutlarım da iyidir ve sahada genç oyunculara da yardımcı olmaya gayret ederim. “ sözleriyle yanıt verdi.

Antic, 12 numaralı formayı giyecek olmasıyla ilgili ise “Bu numaranın böyle önemli bir anlam taşımasından dolayı çok mutluyum. Hayatım boyunca 12 numarayı giydim. Atlanta’da bu numara mevcut değildi ve 6 numarayı giyiyordum. Burada da 6 numara Mirsad Türkcan’a ait olduğundan tekrar 12 numaraya dönüş yaptım” şeklinde konuştu.

Konuşmaların ve soru-cevap kısmının ardından Pero Antic kendisini 2+1 yıllığına Fenerbahçe'ye bağlayan sözleşmeye imza attı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder