28 Temmuz 2013 Pazar

Zoric: "Obradovic teklifi ilettiğinde hiç düşünmeden kabul ettim"


Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın yeni transferlerinden Luka Zoric bugün öğle saatlerinde İstanbul'a geldi. Yarın yapılacak sağlık kontrolleri ve taraftara açık düzenlenecek imza töreni için İstanbul'a gelen Hırvat yıldız, Atatürk Havalimanı'nda Fenerbahçe Televizyonu'na ilk röportajını verdi.

Fenerbahçe Televizyonu canlı yayınında konuşan Luka Zoric şunları söyledi:

"Coach Zeljko Obradovic beni aradı ve  Fenerbahçe Ülker'de görmek istediğini iletti. Kararımı vermek için bir saniye bile düşünmedim. Kulübün ne kadar büyük olduğunu, çok sayıda taraftarı olduğunu biliyordum. Coach Obrdovic'in araması karar vermem için hiç düşünmeme gerek bırakmadı. 

Fenerbahçe Ülker hakkında çok fazla şey biliyordum. Daha önce burada oynayan Roko Ukic gibi şu anda takımda olan Bojan Bogdanovic gibi arkadaşlarımla da görüştüm. Kulübün ne kadar büyük olduğunu zaten biliyordum. Yeni bir coach ve yeni oyuncularından kurulu bir takımız. Takımın başarısı için elimden geleni yapacağım. Savaşacağıma söz veriyorum."


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder