24 Temmuz 2013 Çarşamba

Emir Preldzic: "Obradovic, kendimizi ispatlamamız adına son şans"



Fenerbahçe Ülker'in Milli Basketbolcusu Emir Preldzic, A Milli Basketbol Takımımızın Eurobasket 2013 öncesi Bormio'da devam eden hazırlık kampında Fenerbahçe Ülker ve A Milli Basketbol Takımımız ile ilgili görüşlerini paylaştı. Habertürk gazetesi'nden Gökhan Türe'ye konuşan Emir Preldzic'in yaptığı açıklamalar şöyle:

Takımımızın başına getirilen dünyaca ünlü coach Zeljko Obradovic'le çalışma şansı yakaladıkları için oldukça mutlu olduğunu ve bunun kendileri için son şansı olduğunu ifade eden Preldzic; “Fenerbahçe Ülker’de Zeljko Obradovic gibi Avrupa basketbol tarihinin tartışmasız en büyük coachuyla çalışma şansı yakaladık. Yeni sezonun başlaması için sabırsızlanıyorum. Obradovic’in gelişini ‘yeni bir çağın başlangıcı’ olarak niteleyebiliriz. Bu yüzden bunun takımda kalan ben ve benim gibi oyuncular için kendimizi ispatlamamız adına son şans olduğunu düşünüyorum. Bu fırsat kolay kolay ele geçmez. Obradovic’in takıma yeni bir ruh kazandıracağına inanıyorum. Taraftarlarımız ise kötü geçen iki sezonun ardından biraz daha sabırlı olmalı. Sonuçta Obradovic’in elinde sihirli değnek yok.” dedi.

A Milli  Basketbol Takımımızın kadrosunda yer almayan Kerem Tunçeri'nin yokluğunu da değerlendiren yıldız oyuncu; “Kerem Tunçeri Milli Takım’da son 10 yıla damgasını vurmuş çok kaliteli bir oyuncu ve onu mutlaka arayacağız. En azından tecrübesine ihtiyaç duyacağımız ortada. Kaptanımız Hidayet Türkoğlu ise takımdaki en iyi oyuncumuz. Tabii ki Eurobasket 2013’e onunla gitmek çok daha iyi olacak. Ama WADA’dan ceza gelir de aramızda olamazsa onun da yokluğunu kesinlikle hissederiz. Umarım böyle bir şey olmaz. Ama olursa da tabii ki onsuz da elimizden gelenin en iyisini yapmak için çaba göstereceğiz.” ifadelerini kullandı.

Basketbolda en çok asist yapmaktan hoşlandığını belirten Preldzic, savunmasında ise zaafiyetleri olduğunu belirterek; “Asistler en iyi becerdiğim, yapmaktan en çok hoşlandığım şey. En zayıf yönüm ise savunma. Özellikle de kendimden kısa ve çabuk oyuncuları savunmakta zorlanıyorum. Kısa forvet pozisyonu için oldukça iri olduğumdan özellikle benden kısa oyuncuları savunmakta güçlük çekiyorum. Bu yönümü geliştirmem gerekiyor.” diye konuştu.

Son olarak Milli Takımın Eurobasket 2013'te göstereceği performans ile ilgili görüşlerini; “Milli Takım’da müthiş bir kadroya sahibiz. Büyük turnuvalarda boy göstermiş çok sayıda tecrübeli ve kaliteli oyuncumuz var. Bogdan Tanjevic gibi değerli bir antrenör ile fiziksel olarak da hazır olduğumuzda beklentileri karşılayabilecek sonuçlar elde edeceğimizi umuyorum. Adım adım gidip, kendimizi strese sokmadan yolumuza devam etmeliyiz. Çünkü stres her türlü olumsuzluğun sebeplerinin başında geliyor.” sözleriyle paylaşarak röportajı tamamladı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder