28 Temmuz 2013 Pazar

Bjelica: "Obradovic sizi aradığında ona hayır diyemezsiniz"


Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın İspanyol Laboral Kutxa takımından transfer ettiği Nemanja Bjelica bugün akşam saatlerinde İstanbul'a geldi. Yarın yapılacak sağlık kontrolleri ve taraftara açık düzenlenecek imza töreni için, Milli Takım kampından özel izin alarak İstanbul'a gelen Sırp yıldız, Atatürk Havalimanı'nda Fenerbahçe Televizyonu'na yeni takımı ile ilgili ilk röportajını verdi.

Fenerbahçe Televizyonu canlı yayınında konuşan Nemanja Bjelica şunları söyledi:

Fenerbahçe Ülker'i seçmesinde neyin etkili olduğu sorulduğunda Bjelica; "Bu çok basit bir soru oldu. Coach Obradovic beni aradı ve transfer etmek istediğini söyledi. Zeljko Obradovic sizi aradığında ona hayır diyemezsiniz. Bende çok fazla düşünmeden bu teklifi kabul ettim.

5 sene önce genç oyuncuyken Fenerbahçe Ülker ile deneme antrenmanlarına çıkmıştım. Burada Emir Preldzic gibi çok yakın arkadaşımda var. Ayrıca Mirsad Türkcan'ı da tanıyordum. Türkiye ve Fenerbahçe Ülker hakkında bilgiye sahiptim."


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder