4 Temmuz 2013 Perşembe

Zeljko Obradovic: "İlk hedefimiz Top 16'ya kalmak"


Barselona’da gerçekleştirilen Euroleague kura çekimini ardından NTV Spor canlı yayınına katılan Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın Başantrenörü Zeljko Obradovic, Turnuvadaki grubumuzu değerlendirirdi.

Sözlerine Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın yer aldığı grubu değerlendirerek başlayan Obradovic, “Dün de söyledim. İlk resmi maç öncesinde söylenecek her şey doğru olmaz. Her sene kura böyledir zorlu rakipler vardır ancak her takımın kadrosunu görmek lazım” dedi.

Euroleague’de yer alan hiçbir takımın kolay olmadığına da değinen başarılı antrenör, “Herkes bizim için zorlu olacak. Euroleague’de kolay rakip yok. Kendimize bakıp takımı kurmalıyız. Diğer takımlara karşı motivasyonu elde etmeliyiz. Aynı konsantrasyonla her takımın karşısına çıkmalıyız. Bu önümüzdeki periyot belli olduktan sonra konuşmalıyız. Şu an için umut edebiliriz. Büyük takımlara karşı iyi oynamak için iyi hazırlanmalıyız” diye konuştu.

Zeljko Obradovic, kendisi için önemli olanın taraftarı ve camiayı mutlu eden bir kadro kurmak olduğunu belirtirken, Bo McCalebb ile ilgili yöneltilen soruya şu şekilde cevap verdi:
“Sadece Bo McCalebb ile değil, ben her şey ile ilgili düşünüyorum. Bu takıma geleceğimi anladığım günden bu yana her oyuncu için düşünmeye başladım. Bir oyuncu önemli değil, bu nedenle iyi kadro olmalı. Taraftar da iyi bir takımdan mutlu olmalıdır. Biz herkesin heyecan duyacağı kadro kuracağız. Yardımcı antrenörlere ilişkin de tam bir şey söyleyemem. Önceliğimiz olan bazı oyuncuları kadroda tutmak. Fenerbahçe Ülker için genç oyuncular çok önemli. Bu nedenle bana biraz zaman verin. Videoları izlemem lazım. Milli takımlardaki genç oyuncuları görmem lazım. Fenerbahçe Ülker’in geleceğini düşünmemesi gerekir."

Son olarak Euroleague’deki hedeflerinden bahseden başarılı antrenör, “İlk hedef TOP’16 ya çıkmak. Bu işlerde adım adım gidilir. Bu yüzden ilk hedefimiz ilk 4 takım içinde yer almak” dedi.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder