15 Temmuz 2013 Pazartesi

Luka Zoric: "Obradovic gibi bir koçla çalışmanın gururunu yaşamak istiyorum"


Fenerbahçe Ülker'in transfer listesinde yer alan ve menajeri aracılığıyla transfer görüşmeleri sürdürülen Luka Zoric, Malaga'da yayın yapan bir gazeteye yaptığı açıklamalarda, Fenerbahçe Ülker'e transferi için çok net ifadeler kullandı.

İspanya Basketbol Ligi ACB'nin önemli takımlarından Unicaja Malaga forması giyen Hırvat basketbolcu; "Kariyerim boyunca yaptığım her şeyi tutkum sayesinde yaptım. Tutkum yüzünden ülkemden ayrılıp, Malaga'ya geldim. Ve şimdi yine tutkum yüzünden Fenerbahçe'ye gitmek istiyorum." diyerek Fenerbahçe Ülker'e transferine oldukça sıcak baktığını ifade etti.

Fenerbahçe Ülker'de takımın başına getirilen efsane coach Zeljko Obradovic ve takım ile ilgili olarakta konuşan Zoric; "Fenerbahçe, Avrupa'nın en güçlü takımlarından biri. Ayrıca oldukça güçlü bir organizasyon. Zeljko Obradovic gibi büyük bir eğitmen ve coach ile çalışmanın gururunu yaşamak istiyorum. Bu durumun para ile hiçbir ilgisi yok. Bu tamamen benim tutkum ile ilgili bir şey. Euroleague'de Final Four oynayacak ve kupalar kazanacak olan bir takımda oynamak istiyorum." dedi.

Kendisine, Fenerbahçe Ülker ile anlaşıp, ön protokol imzalayıp imzalamadığı ile ilgili sorulan soruya ise; "Şahsen Obradovic'de dahil hiçbir Fenerbahçeli yetkiliyle doğrudan iletişime geçmedim. Görüşmeleri benim adıma menajerim yürütüyor. Şu an için imzalanmış herhangi bir sözleşme yok." diyerek cevap verdi.

Luka Zoric transferi için, Fenerbahçe Ülker buy-out bedeli olarak 650.000 € önermiş ancak Unicaja Malaga 1.500.000 € istemişti. Zoric'in bugün yaptığı bu net açıklamaların ardından Malaga kulübü, sözleşme fesih konusunda indirime gidecek mi bunu bekleyip göreceğiz. Ancak Zoric'in bu açıklamaları ile Fenerbahçe Ülker'in elinin kuvvetlendiğini söylemek lazım.

La Opinión de Málaga'da İspanyolca yer alan röportajın tam metni için tıklayınız

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder