11 Temmuz 2013 Perşembe

Zeljko Obradovic, Bogdanovic'in kalacağını açıkladı


Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımının yeni antrenörü Zeljko Obradovic, Hırvat basınına yeni takımıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. 


Tecrübeli antrenör "Fenerbahçe'ye ortalama başarılar için gitmedim. Bu ne benim için, ne de kulüp için iyi olmaz. Geçmişte çalıştığım kulüplerdeki gibi iş yapmaya gittim. Fenerbahçe'nin 30 milyon taraftarı var, 13-14 bin kişinin maçlarımıza düzenli olarak gelmesi benim ilk hedefim" ifadelerini kullandı. Obradovic bu açıklamaları ile taraftarı ilk planda tuttuğunun da açıkça ifade etti. Sezon içerisinde maç ayırt etmeksizin taraftarı salonda görmek isteyen tecrübeli antrenör bu konuda da taraftardan gerekli özveriyi bekliyor.

Obradovic, takımın yıldız ismi Bojan Bogdanovic'in de takımda kalacağını ilk ağızdan açıkladı. Brooklyn Nets’in kadrosuna katmak istediği Bogdanovic için iki kulübün bonservis konusunda anlaşamadıklarını ifade eden koç, "Bojan'a ‘NBA’e sadece gitmek için gitme’ dedim. ‘oynayabileceğinden eminsen git.’ Bogdanovic genç bir oyuncu ve önünde hâla kat etmesi gereken yol var. NBA kaçmıyor, bir iki sene sonra da gidebilir. Bana Fenerbahçe’de kalacağını söyledi” dedi.

Obradovic'in en çarpıcı açıklamaları ise Beko Basketbol Ligi'ndeki yabancı sınırlaması hakkında oldu. Efsane antrenör ligimizdeki yabancı sınırlaması ile ilgili olumsuz görüş belirtti. 53 yaşındaki antrenör, "Türkiye'de yedi yerli oyuncu oynatma zorunluluğu var. Bu önemli bir kısıtlama. Yerlilerin bazıları kadrodaki yerini garanti görüp, oturmayı kabulleniyor ve daha fazlası için kendini zorlamıyor. Ben bu tarz davranışa müsamaha gösterecek bir antrenör değilim" diye konuştu. Bu açıklama ile yerli oyunculara da sezon öncesi ilk uyarısını yapan Obradovic, takımda sezon içerisinde rekabet ortamının üst seviyede olacağının sinyalini verdi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder