5 Ağustos 2014 Salı

Jan Vesely: "Çok çalışmaya hazırım"


Fenerbahçe Ülker'in kadrosuna kattığı Çek yıldız Jan Vesely, "Avrupa’nın en iyi koçlarından biri olan Zeljko Obradovic tarafından yönetilen Fenerbahçe Ülker’de, yeni takım arkadaşlarım ile buluşacak olmaktan dolayı çok heyecanlıyım. Çok çalışıp, Fenerbahçe Ülker forması ile başarılı olmaya hazırım" dedi.

Kulübün resmi İnternet Sitesine yaptığı açıklamada, NBA kariyerine, transfer sürecine ve hedeflerine değinen Jan Vesely, şu ifadeleri kullandı:

"Partizan’dan üç sene önce ayrıldığımda bir görevim vardı. NBA benim için tamamen yeni bir meydan okumaydı. Genç bir oyuncu olarak bana yeni hedefler sunuyordu. Dünyanın en önemli oyuncularıyla oynayarak ciddi bir tecrübe kazandım. NBA’deki basketbol stili ve orada kazandığım tecrübeler, bana bugün olduğum kişi olmama yardım etti.

NBA’de harika zamanlar geçirdim ve yeni şeyler öğrendim. Ancak NBA’deki üçüncü sezonumun sonunda, basketbol sevgimin başladığı yer olan Avrupa’ya dönmem gerektiğini hissettim.

Uzun süre düşündükten ve ailemin de görüşlerini aldıktan sonra, ait olduğum yere, Avrupa’ya dönme kararını verdim. Bundan sonra, Fenerbahçe Ülker formasını giyeceğim.

Avrupa’nın en iyi koçlarından biri olan Zeljko Obradovic tarafından yönetilen Fenerbahçe Ülker’de, yeni takım arkadaşlarım ile buluşacak olmaktan dolayı çok heyecanlıyım. Çok çalışıp, Fenerbahçe Ülker forması ile başarılı olmaya hazırım"

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder