6 Ekim 2012 Cumartesi

Basın Odası: Fenerbahçe Ülker-Boston Celtics


Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın Başantrenörü Simone Pianigiani, NBA’nin efsanevi takımlarından Boston Celtics ile oynadığımız maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, basketbolseverlere özel bir gece yaşattıklarını belirterek, "Böyle özel bir gece yaşamaktan büyük bir gurur duydum’’ dedi.
 
Başantrenörümüz Simone Pianigiani, "Türk basketbolu adına, Kulübümüz adına çok özel bir geceydi. NBA’nin efsanevi takımlarından Boston Celtics ile karşılaştık. Böyle bir gece yaşamaktan büyük bir gurur duydum" dedi.

Karşılaşmada atmosferin çok iyi olduğunu da kaydeden Pianigiani, "Ülker Sports Arena, basketbol oynamak için müthiş bir salon. NBA’deki salonlara benzer bir salon. Buraya gelen basketbolseverler; özel oyuncuları, şampiyon takımları izleme fırsatı buluyor" açıklamasını yaptı.

Şu an için hem Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın, hem de Boston Celtics’in en iyi formunda olmadığını da kaydeden Başantrenörümüz Simone Pianigiani, "Boston Celtics sezon öncesi en iyi formunda değil. Biz de en iyi formumuzda değiliz. Bu akşam, bu salonda, Avrupa’daki tüm salonlarda görmek istediğimiz bir tabloyu gördük. Pek çok çocuk, pek çok basketbolsever vardı. Benim açımdan çok güzel bir geceydi’’ diyerek konuşmasını tamamladı.

Simone Pianigiani'nin yanı sıra basın toplantısına katılan takım kaptanımız Ömer Onan ve yıldız oyun kurucumuz Lester Bo McCalebb'ta basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
 
Ömer Onan, "Boston Celtics gibi bir NBA takımının gelmesi, Türkiye’de de çok seveni olan bir takımın burada olması bizim için önemli. Sezon başı olması nedeniyle iki takım da tam hazır değil. Ancak güzel bir maç oldu. Bugün her şey mükemmeldi. Basketbolseverlere özel bir gece yaşattığımızı düşünüyorum" diye konuştu.

Salondaki atmosferin çok güzel olduğunu da kaydeden Ömer Onan, ’’İnşallah önümüzdeki senelerde bu anlayış devam eder. Biz de oraya gideriz, oradan da diğer takımlar gelir maç yaparız" dedi.

Öte yandan Boston Celtics karşısında 21 sayıyla oynayan yıldız oyun kurucumuz Lester Bo McCalebb ise kendisine yöneltilen ’’Maçı ABD’deki basketbolseverlerin de izlediğini düşünerek mi oynadın?’’ şeklindeki soruya, ’’Hayır, bunu düşünerek oynamadım, kendi oyunumu sahaya yansıtmaya çalıştım.
İyi oyunculara karşı oynarken performansım artıyor. Karşımda Rondo olmasının bir önemi yoktu. Dün aldığımız bir mağlubiyet var. Dünkü mağlubiyetten sonra bu maça çıktık. Ben de kendi oyunumu sahaya yansıtmaya çalıştım’’ yanıtını verdi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder