5 Eylül 2014 Cuma

Can Altıntığ, Fenerbahçe Dergisi'ne röportaj verdi


Fenerbahçe Dergisi'nin 139 no'lu Eylül 2014 sayısı, Galatasaray’ı penaltılarla yenerek TFF Süper Kupa’yı Müzemize getiren profesyonel futbol takımımızın seremonideki sevinç görseli ve "Süper Kupa Süper Takımın" sloganlı kapağıyla bayilerdeki yerini aldı.

Hher ay düzenli olarak yayınlanan ve birçok sporcu röportajı, Fenerbahçeli ünlülerle yapılmış röportajlar ve kulüp ile ilgili detaylı haberlerin yer aldığı  Fenerbahçe Dergisi'nin Eylül 2014 sayısında Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın yeni transferlerinden Can Altıntığ ile yapılmış keyifli bir röportaj da yer alıyor.

Pınar Karşıyaka'dan kadromuza katılan ve skorer yönüyle dikkatleri üzerine çeken başarılı oyuncu ile ilgili bilinmeyen yönlerinin ve yeni takımıyla birlikte hedeflerinin yer aldığı bu keyifli röportajdan derlenen kısa spotlar şöyle:

Geçtiğimiz sezonu şampiyonlukla noktalayan Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımız, yeni sezon kadrosuna yine aynı hedeflerle birbirinden değerli oyuncular kattı. Bu isimlerden bir tanesi de; 27 yaşındaki başarılı oyuncu Can Altıntığ. Her iki guard pozisyonunda oynayabilen deneyimli oyuncu, başarılı kariyerinin yanı sıra efendi kişiliği ile de tanınıyor. Tofaş altyapısında başladığı basketbol kariyerinde, genç yaşta takım kaptanlığı görevini üstlenen Can Altıntığ, geçtiğimiz sezon Pınar Karşıyaka forması altında başarılı bir sezonu geride bıraktı. Sezon başında kendisini 3 yıllığına sarı lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza atan başarılı oyuncu ile geçtiğimiz günlerde Beylerbeyi’nde bir araya geldik. Kariyerini, hedeflerini ve bilinmeyen yönlerini konuştuğumuz Can Altıntığ ile keyifli bir röportaja imza attık.

01: Şampiyon takıma geldim. Kalan oyuncular da şampiyon takımın oyuncuları. Yeni transferlerinde kariyerleri ortada. Çok güçlü bir kadro olduk. Obradovic gibi bir koç var. Hem Euroleague hem de ligde çok kuvvetli bir ekip olduğumuzu düşünüyorum. Böylesine büyük bir camianın, Avrupa’da başarılı olması gerektiğine inanıyorum.

02: Uzun yıllar burada kalıcı olmak istiyorum. Bu camiaya çok katkı vermek istiyorum. Her şey yeni olmasına rağmen, şu anda bile çok mutluyum. Kariyerimde hep adım adım ilerleyerek yükseldim ve şu anda kendimi en iyi durumda hissediyorum. En hazır şekilde buraya gelmek bana nasip oldu. Burada da bu yükselişimin devam edeceğini umut ediyorum. 

03: Fenerbahçe Ülker seyircisi rakip takımı baskı altında bırakan, kaliteli bir taraftar topluluğu. Kuralları bilen, ona göre reaksiyon gösteren, hakemleri bu şekilde baskı altına alan elit bir seyirci kitlesi. Onların desteğiyle oynamak çok keyifli olacak. Bizi desteklemeye devam etsinler.

Can Altıntığ ile yapılan bu röportajın tamamını okumak ve daha birçok röportaj ile haberlere ulaşmak için Fenerbahçe Dergisi'nin Eylül 2014 sayısını bayilerden alabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder