27 Ocak 2012 Cuma

Damir Mrsic: "Başkanımızın olmaması içimi burktu"


Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın efsane oyuncusu ve şimdiki takım menajeri Damir Mrsiç, yeni salonumuzun açılışında Başkanımız Aziz Yıldırım’ın olmayışının kendisini üzdüğünü söyledi.

Turkish Airlines Euroleague Top 16 G Grubunun 2. maçı olan EA7 Emperio Armani maçındaki atmosferi değerlendiren Takım Menajerimiz Damir Mrsic; “Her şey güzeldi. Ama başkan olsa daha güzel olurdu. Bu salonu hayal eden, projelendiren ve yapımını gerçekleştiren Aziz Yıldırım’dı. Salon açıldı ama o yoktu. Protokole baktığımda onu görememek içimi burktu. Orada olmasını isterdim. En yakın zamanda inşallah, bizim yanımızda yer alır. Kendisine sabır ve güç diliyorum. Hem kişisel olarak, hem bir Fenerbahçeli olarak onu özledim. Açılışta da Başkanımız da burada olmalıydı diye düşündüm. Ama şunu da eklemeliyim. Kendisi yanımızda olmasa da ruhu bizimle. Ondan güç almaya devam edeceğiz” dedi.

Yeni salonumuzun takımımıza ve Türk sporuna çok şeyler kazandıracağını da ifade eden Damir Mrsic; “Bunun için başta Murat Ülker ve ailesine teşekkür etmeliyiz. Onların özverisi bize bu tesisi kazandırdı. Maddi olarak kulübümüzü çok rahatlatacak, basketbola büyük bir kaynak olacak. Taraftarların yaratacağı atmosfer de çok etkili olacak. Salon hep dolacak, çünkü artık burası Fenerbahçe’nin evi” diye konuştu.

EA7 Emporio Armani maçında oyuncu olmayı ve sahada mücadele etmeyi çok istediğini de belirten Mrsic; “İçim yanıyor. Yeni salon Fenerbahçe’nin 100. yılında olacaktı ama yetişmedi. Tabi ki o ortamı görünce oynamayı istedim. Sahada her şeyi verebilirdim. Ancak oyuncularımız da gerekeni yapacaktır. Milano maçında belki biraz stres vardı. Bu nedenle iyi oynamadık ama hemen vites artırıp, çok daha iyi oynayacağız” diyerek sözlerini noktaladı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder