31 Ocak 2012 Salı

Nedim Karakaş: Raporu merak ediyorum


Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın Şube Direktörü Nedim Karakaş, Trabzon'da oynadığımız lig maçında, iki maç seyircisiz oynama cezası almamıza neden olan Galatasaray M.P karşılaşmasından iki misli olay meydana geldiğini belirtip, "Raporu merak ediyorum" dedi.

Bunu söylemekte ki amacının kesinlikle Trabzonspor'un ceza almasını istediği için olmadığını vurgulayan Şube Direktörümüz Nedim Karakaş, "Trabzon'da bir avuç insan basketbol sevgisini yeşertmeye çalışıyor. Onlara hepimizin destek olması gerekir. Sadece TBF'nin Fenerbahçe'ye bakış açısı ve sergilediği haksızlık nedeniyle Trabzon maçını örnek olarak veriyorum. Zaten kişisel olarak saha kapatma cezasına karşıyım" açıklamasını yaptı.

Ardından sözlerine şöyle devam etti: "Trabzon'daki karşılaşmada Galatasaray maçında ceza yememize neden olan olayların iki katı meydana geldi. Karşılaşma öncesi Fenerbahçe'ye ve Aziz Yıldırım'a toplu küfür yapıldı ve sahaya konfeti atıldı. Galatasaray maçımızda, hava atışından önce anons yapılmıştı. Aynısı başka bir maçta uygulanmıyorsa, standarttan söz etmek imkansız. Fenerbahçe için ayrı bir ceza yönetmeliği mi var? Maç sırasında da toplu ve bireysel küfürler devam etti. Buna maçı izleyen Spor Bakanı Suat Kılıç da şahittir."

Galatasaray maçında görevlilere, 'Onu da yaz, bunu da yaz' diyen TBF görevlisi Yusuf Erboy, Trabzon'da olsa, aynı şeyleri yapacak mıydı? Belli ki Fenerbahçe'nin evsahipliği yaptığı maçlara şartlanmış geliyor.

Fenerbahçe olarak çoğu salonda küfürlerle karşılanıyor, küfürlerle uğurlanıyoruz. Çoğu kez, Galatasaray maçımızdan daha ağır olaylar meydana geliyor ama cezasız kalıyor. Yıllardır Karşıyaka Salonu'nda yediğimiz küfürlerin haddi, hesabı yok. TBF'nin Fenerbahçe'ye başka, diğerlerine başka gözle baktığından hiç kuşkumuz kalmadı"

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder