14 Ağustos 2013 Çarşamba

19 yıl sonra Fenerbahçe'de buluşuyorlar


Fenerbahçe Ülker'de coach Zeljko Obradovic'in yardımcılığını yapacak isim uzun süredir tartışma konusuydu. Daha önce Bulgar Antrenör Konstantin ‘Titi’ Papazov'un bu göreve getirileceği söylenmiş ancak bu konuda resmi bir adım atılmamıştı. Büyük bir merakla beklenen yardımcı antrenör meselesi sonunda açıklığa kavuştu. Fenerbahçe Ülker'de coach  Zeljko Obradovic'in yardımcılığına İspanyol antrenör Josep María Izquierdo getirildi. Bu ikili 19 yıl aradan sonra birlikte tekrar çalışacaklar. Izquierdo, Sırp koç ile 1994 yılında Joventut Badalona takımıyla Avrupa Ligi şampiyonluğu yaşamıştı.

İspanyol gazetesi Marca’ya demeç veren Izquierdo; “Avrupa’nın en iyi koçunun yeniden benimle çalışmak istemesi gurur verici bir olay. Fenerbahçe Euroleague şampiyonluğu için önemli bir aday. Kleiza, Bjelica ve Zoric ile Avrupa’nın en güçlü takımlarından oldular” dedi.

Kendisi gelen transfer teklifi ile ilgili olarakta; "Ben yeni sezon için teklifler bekliyordum. Bu süreçte bazı görüşmelerimiz de oldu ancak olumlu sonuçlanmadı. Bir gün beni Obradovic aradı ve Türkiye'de beraber çalışmak istediğini iletti. Avrupa’nın en iyi koçunun yeniden benimle çalışmak istemesi gurur verici. Obradovic'in güveni aynı zamanda büyük bir sorumluluk ve baskıda uyandırıyor. Hep birlikte başarılı olacağımıza inanıyorum." diye konuştu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder