10 Şubat 2015 Salı

Taraftar sordu, Bogdanovic yanıtladı!


Fenerbahçe Ülker'in genç ve başarılı oyuncusu Bogdan Bogdanovic, taraftarlar ile sosyal medya sitesi Twitter üzerinden bir söyleşi gerçekleştirdi.

Fenerbahçe Spor Kulübü'nün resmi twitter hesabı @Fenerbahce üzerinden #BogdanCevaplıyor etiketi ile kendisine yöneltilen sorulara Bogdanovic açık yüreklilikle cevap verdi. Yaklaşık 1 saat süren bu keyifli söyleşide Bogdanovic, taraftarları merak ettikleri  birçok konuda aydınlattı.

Bogdan Bogdanovic'e twitter üzerinden #BogdanCevaplıyor etiketiyle yöneltilen sorular ve genç oyuncunun bu sorulara verdiği cevaplar şöyle:

Taraftar: Türkçe öğreniyor musun ya da bildiğin kelimeler var mı?
Bogdanovic: Adamsın, kardeşim, kürdan, Seni seviyorum, buz var mı? ve birçok kelime. :) Ayrıca 10'a kadar sayabiliyorum.

Taraftar: Basketbolda yetenek mi daha önemli yoksa çalışmak mı?
Bogdanovic: İkisi de olması gerekiyor. Yetenek önemli ama çalışarak artırmalı oyuncular.

Taraftar: Sene başında birçok büyük takımdan teklif aldın. Neden Fenerbahçe'yi tercih ettin?
Bogdanovic: Fenerbahçe Ülker ile birlikte Avrupa'da başarılı olmak için buraya geldim ve tabiki koçumuz Obradovic için.

Taraftar: Türk Basketbolundan en beğendiğin oyuncu kim?
Bogdanovic: Benim için Hidayet Türkoğlu!

Taraftar: Basketbolcu olmasaydın hangi mesleği tercih ederdin?
Bogdanovic: Şansımı futbolda denerdim :)

Taraftar: En sevdiğin tezahürat nedir?
Bogdanovic: "Vura vura vura, kıra kıra kıra; Şampiyonluk için, Saldır Kanarya

Taraftar: En sevdiğin futbolcu kim?
Bogdanovic: Futbolu yeni bırakan Thierry Henry!

Taraftar: Maçlardan önce müzik dinliyor musun? Dinliyorsan hangi sanatçı ve tür?
Bogdanovic: Yakında playlistim Fenerbahçe Spotify hesabından yayınlanacak!

Taraftar: Twitter'da 'LeaderofHorde' kullanıcı adını seçmenin bir nedeni var mı?
Bogdanovic: Oynadığım oyundan bir alıntı.

Taraftar: Totemin var mı?
Bogdanovic: Totemim her seferinde totemimi değiştirmek :)

Taraftar: Sarı?
Bogdanovic: Laciveeerrrtttt !!!!

Taraftar: İstanbul hakkında ne düşünüyorsun? Gezdiğin yerler neresi? Bir fotografta çay içerken gördüm. Çayı seviyor musun?
Bogdanovic: İstanbul'un tarihi yerlerini seviyorum. Çay gerçekten çok güzel :)

Taraftar: Basketboldaki idolün kim?
Bogdanovic: Kobe Bryant

Taraftar: Taraftarımız hakkındaki düşüncelerin neler?
Bogdanovic: Çok çılgınlar keşke zaman olsa ve futbolda tribünde olabilsem.

Taraftar: Dinlediğin en güzel Türkçe şarkı?
Bogdanovic: Dilberay'dan ''Tavukları Pişirmişem''. Bana bu şarkıyı Semih Erden dinletti :)

Taraftar: Fenerbahçe Ülker'de zaman zaman oyun kurucu gibi de oynuyorsun. Bu seni rahatsız ediyor mu?
Bogdanovic: Ben sadece Fenerbahçe Ülker'e yardımcı olmaya çalışıyorum. Oynadığım pozisyon önemli değil.

Taraftar: Her antremandan sonra salonda kalıp ekstra 1000 şut atmadan salonu terk etmediğin doğru mu?
Bogdanovic: Her seferinde değil ama genellikle 500 tane giren şut çalışıyorum.

Taraftar: Bir Sırp olarak Türkiye'de yaşamak nasıl?
Bogdanovic: Türkiye'de yaşamak gayet güzel. Kendi ülkemle benzerlikleri olan bir ülke burası.

Taraftar: En sevdiğin Türk yemeği hangisi?
Bogdanovic: Baklava :)

Taraftar: Adın ve soyadın çok bağlantılı duruyor. Acaba ne anlama geliyor?
Bogdanovic: "Bog'' Tanrı , ''Dan'' Gün anlamına geliyor. Yani Tanrının Günü :)

Taraftar: Hücum anlamında eksik kaldığın bir özellik olduğunu düşünüyor musun? Varsa nedir?
Bogdanovic: Daha agresif olmalıyım ve dribbling üzerinden daha fazla skor üretebilmeliyim.

Taraftar: Obradovic sinirlenince ondan korkuyor musun?
Bogdanovic: Hayır :)

Taraftar: Sırbistan'da en çok neyi özledin? Sanırım ailen.
Bogdanovic: Ben bu konuda şanslıyım, iki ülke birbirine çok yakın ve fırsat buldukça gidiyorum.

Taraftar: Bir lakabın var mı?
Bogdanovic: Bogi :)

Taraftar: Türkiye'de en çok beğendiğin genç Türk oyuncu kim?
Bogdanovic: Berk İbrahim Uğurlu, Cedi Osman, Kenan Sipahi ve Ömer Faruk Yurtseven.

Taraftar: Futbol takımı maçlarını izliyor musun? Çok beğendiğin bir futbolcu var mı?
Bogdanovic: Çok fazla izleyemiyorum sürekli seyahat halinde olduğumuz için. Favorim ''Raul Meireles''

Taraftar: Sence takımdaki en komik kişi kim? Bjelica'yı sormayacağım :)
Bogdanovic: Takımın en eğlencelileri Melih, Emir ve Semih.

Taraftar: En sevdiğin oyun nedir?
Bogdanovic: Bilgisayar oyunlarını soruyorsan ''World of Warcraft''

Taraftar: Birçok otorite senin Sırp efsaneleri arasında yer alabileceğini söylüyor. Sen ne düşünüyorsun bu konuda?
Bogdanovic: Bunu söylemek için çok erken. Kendimi daha fazla geliştirmem lazım.

Taraftar: Laboral maçındaki son topta, maçın elden gideceğini düşündün mü?
Bogdanovic: Bir an düşündüm ama sonra maçı kazandık ve geride kaldı.

Taraftar: Nemanja Bjelica'ya neden "Big Dogs" diyorsunuz?
Bogdanovic: Kendi aramızda bir şaka :)

Taraftar: Eğer seçme şansın olsaydı, Top 8'de hangi takımla eşleşmek isterdin?
Bogdanovic: Henüz son 8'e yükselmedik ama Barcelona veya Maccabi ile oynamak isterim.

Taraftar: İspanya'daki Malaga maçında ilk attığın üçlüğe, tribündeki Fenerbahçeli kızın verdiği efsane tepkiyi izledin mi sonradan?
Bogdanovic: Evet izledim. Gerçekten çok iyi :)

Taraftar: Fenerbahçe Ülker formasıyla Euroleague şampiyonluğu mu? NBA de çaylaklar maçına seçilmek mi?
Bogdanovic: İkisini de isterim. Biri takımın başarısı, diğeri kişisel başarı.

Taraftar: Rising Star ödülünün eski kazananlarını görünce üstünde bir baskı hissediyor musun?
Bogdanovic: Hayır hissetmiyorum. Bu bana daha fazla çalışmak için motivasyon kaynağı.

Taraftar: NBA'de hangi takıma sempatin var?
Bogdanovic: Phoenix Suns

Herkese çok teşekkürler, #BogdanCevaplıyor'un sonuna geldik. Antrenmana gitmem gerekiyor, görüşmek üzere!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder