29 Ekim 2014 Çarşamba

Hidayet: "Seneye Fenerbahçe'ye gelmek isterim"


NBA'de 2014/2015 sezonu bu gece oynanacak olan karşılaşmalar ile başlıyor. Geçtiğimiz sezonu şampiyon olarak tamamlayan San Antonio Spurs'un Dallas Mavericks ile oynayacağı karşılaşma ile başlayacak olan yeni sezonda ilk gece oynanacak diğer maçlarda Ömer Aşık'lı New Orleans Pelicans ile Orlando Magic ve gecenin son maçında Los  Angeles Lakers ile Houston Rockets karşı karşıya gelecek.

Yeni sezonda Los Angeles Clippers  forması ile NBA kariyerindeki 15. sezonuna başlayacak olan Milli Basketbolcu Hidayet Türkoğlu, yeni sezonla ilgili duygu ve düşünceleri ile gelecek hedeflerini NTVSPOR canlı yayınına bağlanarak dile getirdi. 

Sözlerine Karaman'da meydana gelen maden kazasında göçük altında kalan maden işçileri adına üzüntülerini dile getiren tecrübeli oyuncu; "Bugün sabaha kadar kendimi çok iyi hissediyordum. Antrenmandan çıktıktan sonra tekrar göçük altında kalan madencilerimiz adına çok üzüldüğümü belirtmek isterim. İnşallah sağ salim ailelerine kavuşurlar. Bu süreçte Allah'tan ailelerine sabır diliyorum." dedi.

NBA'de 15. sezonuna başlayacak olan tecrübeli oyuncuya, yeni sezonla ilgili neler hissettiğinin sorulması üzerine ise; "Zaman ne çabuk geçiyor bende anlayamadım. Şu anda NBA'de 15. sezonumdayım ve bazen hakikaten yaşlandığımı hissediyorum. Bazen de neler yapmışım diyerek Allah'a şükür ediyorum. Tekrar oynayabileceğim için kendimi gerçekten çok şanslı hissediyorum." diyerek cevapladı.

Yaz dönemini ailesiyle birlikte çok iyi geçirdiğini dile getiren Türkoğlu; "Yazı çok iyi geçirdim. 16 yıl sonra ilk defa kendime ve aileme bir yaz ayırabildim. 1998 yılından beri hep A Milli Takım formasını giydim ve bu yaz formamı genç arkadaşlarıma devrederek onlara bir yol açmak istedim. Benim için hep ayrı bir yeri olacak milli formanın. Beni bu noktalara getiren ve Türkiye'de hala bir noktada seviliyor ve sayılıyorsam bu milli formanın sayesinde olmuştur. Bu vedanın ardından çok iyi bir tatil geçirdim. Kendime, aileme ve sevdiklerime çok iyi zaman ayırdım. Amerika'ya da çok hazır döndüğümü düşünüyorum. Bu yüzden keyifli bir yazdı diyebilirim." dedi.

NBA'de forma giydiği takımlar arasında kendisini en çok hangi takıma ait hissettiği yönündeki soruya da içtenlikle yanıt veren Hidayet; "Benim hepsiyle ayrı bir hikayem var diyebilirim. Süreç olarak baktığımızda gerçekten hem olgunlaşma açısından hem kendimi kabul ettirme açısından bence Orlando'daki yıllarım NBA'deki kariyerim açısından en iyi yıllarımdı. Bunu tabiki Stan Van Gundy'e çok borçluyum. Kendisi bana çok yardımcı oldu. Oyuncu olarak ne yapabileceğimin farkına vardı ve benim resmen iyi bir kariyer geçirmemi sağladı. Ama söylediğim gibi hepsinin bende ayrı bir yeri olacak. Sacremento ilk NBA takımımdı. San Antonio'da bir sezon geçridim ve çok iyi arkadaşlıklar edindim. Bunların hepsi benim için özel. İleride dönüp baktığımda gerçekten de iyi bir kariyerim olduğunu söyleyebileceğim." diyerek yanıt verdi.

Mehmet Okur'un Utah'da idari göreve başlamasıyla ve kendi geleceğiyle de ilgili düşüncelerini paylaşan yıldız oyuncu; "Benim için biraz farklı bu durum. Çünkü Türkiye'ye de kendimi çok bağlı hissediyorum.Kariyerimi noktaladığım zaman iki ülke arasında gidip geleceğim. Türkiye'de kendi ait spor okullarım var. Yazları onlara daha fazla zaman ayırma fırsatım olacak. Çocuklarda büyüyor artık. Hem ailem için hem de kendim için en uygun kararı vereceğimi düşünüyorum. Mehmet'in uzun bir aradan sonra yönetici olarak da olsa basketbola dönmesi beni mutlu etti. İnşallah yeni serüveninde başarılı olur. Biz her zaman arkadaşız ve birbirimizi her zaman destekleyeceğiz. Türkiye'de de Ömer Onan kardeşimde kendisine yeni bir sayfa açtı. Bizim jenerasyon artık dökülmeye başladı diyebilirim." dedi.

Basketbolu ne zaman bırakmayı düşündüğüyle ilgili de düşüncelerini paylaşan Hidayet Türkoğlu, gelecek sezon Fenerbahçe Ülker forması giymek istediğini de dile getirdi; "1-2 senem daha olduğunu düşünüyorum. NBA kariyerimi 1000 maçı tamamlamadan noktalamak istemiyorum. Şu ana kadar 935 maçta forma giydim. Bu hedefimi bu sene gerçekleştirirsem seneye Fenerbahçe'ye gelmek isterim. Şimdiden kimseyi ümitlendirmek ve söz vermek istemiyorum. Gidişat neyi gösterecek hep birlikte göreceğiz."

Fenerbahçe'nin futbolda da sezonu şampiyon olarak tamamlayacağına inandığını belirten Hido, sözlerini şöyle noktaladı; "Biz her koşulda, sonuna kadar Fenerbahçemizi destekledik. Bbu senede desteklemeye devam edeceğiz. İnşallah şampiyon olurlar. Lige iyi bir başlangıç yaptıklarını düşünüyorum. İnşallah böylede devam eder ve yazın Türkiye'ye döndüğümde bende kutlamalara dahil olmak isterim."

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder