26 Haziran 2012 Salı

Mirsad: "İsmim Fenerbahçe ile özdeşleşti"


Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızda, bu sezon sonu sözleşmesi biten Mirsad Türkcan'a Galatasaray'ın teklifte bulunulduğu iddia edilmişti. Ergin Ataman'ın başantrenörlüğe gelmesinin ardından, Efes ve Siena'da birlikte çalıştığı Mirsad'a teklifte bulunduğu belirtiliyordu. Basketfaul adlı internet sitesine konuşan Mirsad, kendisine gelen böyle bir teklif olduğunu doğruladı ancak kabul ettiği yönündeki haberleri ise yalanladı. Mirsad'ın konu ile ilgili yaptığı açıklamalar şöyle:

"Ergin Ataman ile Efes Pilsen'de ve Montepaschi Siena'da yıllarımız geçti. Benim için antrenörün de ötesinde bir insan, çok sevdiğim bir ağabeyim. Onunla birlikte yeniden çalışmak isteyebilirdim ama artık ismim Fenerbahçe ile özdeşleşti. Başka bir büyük takımda oynamak bize yakışmaz. Beni düşündüğü için kendisine çok teşekkür ederim ama benim açımdan doğru bir karar olmaz"

Mirsad, geçirmiş olduğu sakatlıklara karşın kendisinde en az bir yıl daha oynayacak gücü hissettiğini de belirterek; "Ancak tabii ki kararı Pianigiani verecek. Bana düşen de bu karara saygı duymak" dedi.

Türkcan, Fenerbahçe'den kendisine oyunculuk dışında bir görev önerilmesi durumundaki düşüncesiyle ilgili sorulan soruya da, "Ben Fenerbahçeliyim. 7 yılda 5 şampiyonluk kazandık. Taraftarla bütünleştim. Benle ilgili her karara uymakla zorunluyum. Oyna derler, oynarım. Oynama derler, oynamam. Şurda çalış derler, orada çalışırım. Bırak derler, bırakırım" diye yanıtladı.

Mirsad'ın kazanma azmi, hırsı, savaşçılığı ve sahadaki ağabeyliğini göz önüne alacak olursak en az bir sene daha takımımızda aktif basketbol oynamasını isterim. Mirsad'a benim bakış açım hep farklı olmuştur. Mirsad'ın "takımın ruhu" olduğuna inanıyorum. Sahada olduğu sürelerde en umutsuz anlarda umut ışığını yakan, takımı ve taraftarı ateşleyen ve galibiyete inandıran çok özel bir oyuncu. Aynı zamanda kendisininde ifade ettiği gibi iyi bir Fenerbahçeli. Benim naçizane düşüncem; Mirsad bu takımın ruhudur, bu ruh bu takımdan kopartılmamalıdır. Ama elbetteki son karar Pianigiani'nin olacak. Mirsad kadroda düşünülmeyecek bile olsa bu son açıklamasından anlayabileceğimiz üzere takım içinde kendisine verilecek her görevi yapmayada hazır. Bakalım ilerleyen günlerde nasıl bir karar verilecek. Hep birlikte bekleyip görelim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder