10 Mayıs 2012 Perşembe

Mirsad:"En az 2 yıl daha basketbol oynayacağım"


Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızda kötü giden sezon sonunda ciddi bir revizyon olması bekleniyor. Bu revizyonun bir parçası olarakta bugün bazı gazeteciler yönetimimizin 2. Kaptanımız Mirsad Türkcan'a jubile önerdiğini iddia etmişti. Mirsad'ta trtspor.com.tr'ye verdiği röportajda böyle bir durumun söz konusu olmadığını ve en az 2 yıl daha basketbol oynayacağını söyledi.

Yönetimden kendisine böyle bir teklifin gelmediğini ve Şube Genel Koordinatörümüz Aydın Örs ile de konuşmalarında ortak fikirlerinin en az 2 yıl daha oynayabileceğinin olduğunu anlatan Mirsad, “Çok ciddi bir sakatlık geçirdim ve sezonun ortasında takıma katıldım.Tam fizik olarak iyi bir duruma geldiğim dönemde, takım arkadaşım Kaya idmanda ayağımın üzerine düştü ve bu kez farklı bir yerden sakatlandım. Ancak bu sakatlık önceki kadar ciddi değil. En kısa sürede çalışmalara başlayacağım ve yeni sezona hazırlanacağım. Şimdi sadece bunun planını yapıyorum. Aydın Örs ile de defalarca konuştum. Kendisi de benim en az 2 yıl daha sahalarda olacağımı söylüyor. Dolayısıyla jubile düşüncem yok” dedi.

Kendisine böyle bir teklifin ilerleyen dönemlerde gelmesi durumunda da yolunu çizeceğini belirten yıldız oyuncu, Benim hayalim basketbolu Fenerbahçe Ülker’de bırakmak. Çünkü Fenerbahçeliyim ve bu formayı seviyorum. Ancak benimle yola devam edilmeyeceği söylenirse o zaman da profesyonellik gereği yolumu çizerim. En az 2 yıl daha üst düzey basketbol oynayacak gücümün olduğunu biliyorum. Kariyerimi bu şekilde sonlandırmam mümkün değil” ifadesini kullandı.

Takımın bu sezonki durumunun kendilerini de çok üzdüğünü belirten Mirsad, “Ben sakatlık nedeniyle çok fazla katkı sağlayamadım. Benim dışımda da çok önemli sakatlıklar yaşandı. Takım bir maça bile tam kadro çıkamadı. Bu hepimizi etkiledi. Yine de daha iyi olabilirdi ama bu sezon bir türlü ritmimizi bulamadık. Şimdi gelecek sezona bakmalıyız. Biz Fenerbahçe’ysek ayağa kalkıp, bizden beklenen başarıları yakalamalıyız. Bu kulüpte Aydın Örs gibi usta bir isim var. O böyle krizlerden nasıl çıkılacağını bilir ve gerekeni yapar. Ben de sakatlığım düzelir düzelmez çalışmalara başlayarak, yeni sezona en hazır şekilde gireceğim. Bu seneyi telafi edeceğiz” diyerek sözlerini noktaladı.

Kendi kişisel görüşümü de belirtmem gerekirse; Ben Mirsad'a böyle bir teklif götürüleceğine inanmak istemiyorum. Forması için kanını dökmekten çekinmeyen, sahadaki duruşuyla genç oyunculara örnek olan, hırsı ve kazanma arzusu ile Fenerbahçe Ülker'e daha çok şeyler katacak bir oyuncudan bahsediyoruz. Mirsad bu takımın ruhudur. Bu ruh bu takımdan koparılamaz..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder