23 Mayıs 2012 Çarşamba

Nedim Karakaş: "Mirsad'a jübile teklif etmeyiz"


Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın Şube Direktörü Nedim Karakaş, son zamanlarda sosyal medyada çok sık gündeme getirilen konular hakkında açıklamalarda bulundu. Nedim Karakaş, Hürriyet Gazetesi'nden Ali Can Yaycıl'a verdiği kısa röportajda Mirsad Türkcan'a önerileceği iddia edilen jübile teklifine ve Kaya Peker'in takımdaki geleceğine dair önemli açıklamalarda bulundu. Nedim Karakaş'ın kısa röportajı şöyle:

Antrenör belirsizliğinde son durum nedir?
Yeni yönetim daha yeni göreve başladı. Bugün - yarın mazbatalar alınır, görev dağılımları tamamen yapılır. Antrenör değişikliği ile ilgili son durumda gelecek hafta kesinleşir. Neven Spahija ile yollarımızın ayrılması da elimizdeki ihtimallerden biri.

Mirsad Türkcan'a jübile teklifi yapıldı mı?
Mirsad'a teklif falan yapmadık, yalan haber. Kendisi bırakacak olursa bırakabilir, biz Mirsad Türkcan'ın basketbolu bırakmasını istemeyiz.

Kaya Peker ile yollar ayrılacak mı?
Hayır. Biz Kaya'yı neden gönderelim. Bunlar tamamen twitter haberleri. Sonra twitter'da bir gazeteci görüyor hemen haber yapıyor. Herkes biraz sabırlı olsun, önümüzdeki hafta her şey netleşecek.

Röportajın kısa bir değerlendirmesini yapacak olursak; Neven Spahija ile yeni yönetimin devam kararı almayacağını söyleyebiliriz. Zaten buna kulüpte ve taraftar forumlarında herkes kesin gözüyle bakıyor. Mirsad ile ilgili açıklamalar çok önemli. Bu iddiaların gündeme geldiği gün yazmış olduğum yazımın sonunda şöyle demiştim; "Mirsad bu takımın ruhudur. Bu ruh bu takımdan koparılamaz.." Nedim Karakaş'ta bu iddiaları kısa ve net bir şekilde yalanlamış. Mirsad, ben bırakıyorum diyene kadar bu takımda kalması gereken bir oyuncu. Hem tecrübesiyle hem takımdaki ağabeyliği ve otoritesiyle gençlere çok fazla örnek teşkil eden bir isim. Mirsad'la ilgili ortaya atılan spekülasyon haberde bu şekilde ortadan kalkmış oldu. Açıkçası benim yüreğime su serpti diyebilirim bu açıklama için.

Kaya konusunda benim düşüncelerim net; 2 sezondur formamızı giymesine rağmen Efes'teki eski günlerini seyrettiremedi bize. Önümüzde Mirsad ve Ömer Onan gibi iki örnek olduğu sürece yaşı ilerledi diye bir bahaneyide ben açıkçası kabul etmiyorum. Hücum performansı bakımından çok kötü 2 sezon geçirdi. Nedense son yıllarda kendisine özgü çok enteresan bir atış stili geliştirdi ancak bunda da pek başarılı olduğu söylenemez. Dönem dönem savunmada katkı sağlamış olsada ben Kaya'yı Euroleague'de Final Four hedefleyen bir takımın kadrosunda şu haliyle düşünemiyorum.

Bu röportaja paralel olarak son bir bilgi vermek istiyorum. Yıldız Holding Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Özokur twitter'dan transfer çalışmalarıyla ilgili birkaç tweet attı:
-   Bu sene yapmaya başlanılan takım herkesin ağzını açık bırakacak.
- İnşallah bu sene hem taraftarlarımızın beklentilerini karşılayan hem de Final Four oynayabileceğimiz kadromuz olacak.

Yukarıdaki tweetlerden de anlayacağınız gibi çok heyecanlı bir transfer dönemi geçireceğiz. :) İlerleyen günlerde şubede büyük gelişmeler olacak. Takipte kalın.. ;)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder