18 Kasım 2014 Salı

Murat Dalkılıç: "Bogdanovic'i Keyifle İzledim"


Dün akşam, Fenerbahçe Ülker - Galatasaray Liv Hospital derbisinin oynandığı Fenerbahçe Ülker Sports Arena tribünleri, ünlü isimleri de ağırladı. Sarı-Lacivertli taraftarın yoğun ilgi gösterdiği karşılaşmayı izleyenler arasında Fenerbahçeliliği ile bilinen müzisyen Murat Dalkılıç ve oyuncu Merve Boluğur da vardı.

Büyük heyecana sahne olan derbi mücadelesinde kazanan taraf Fenerbahçe Ülker oldu. Basketbolu profesyonel olarak oynamış olan sanatçı, takımı ve maç ile ilgili görüşlerini Türkiye Basketbol Ligi (TBL) resmi sitesi tbl.org.tr'ye anlattı.

Bu sezon ilk olarak derbi maça geldiğini belirten Dalkılıç, “Uzun zamandan beri basketbolu takip etme fırsatı bulamıyordum ama Fenerbahçe Ülker gerçekten çok iyi bir takım kurdu. Ben de özellikle gelip izlemek istedim.” şeklinde konuştu.

Fenerbahçe taraftarı olarak, takımın performansından memnun olduğunu belirten sanatçı, derbi ilgili şunları söyledi;

Galatasaray gerçekten çok iyi bir takım. Açıkçası daha başa baş bir mücadele izlemeyi bekliyordum, ancak fark beklediğimden de çabuk açıldı. Bunda, hem kendi sahamızda oynamamızın hem de takım olarak çok iyi performans göstermiş olmamızın etkisi var. Özellikle de Emir ve Bogdanovic'i çok başarılı buldum. Bu akşam gerçekten formundan hiç ödün vermeyen bir Fenerbahçe Ülker vardı sahada. Bu nedenle mücadeleyi büyük bir keyifle izledim, çok güzel bir maç oldu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder