9 Mart 2013 Cumartesi

Sefolosha: "İstanbul’a gidecek olmak beni heyecanlandırıyor"

2011 yılında NBA’de yaşanan lokavt döneminde Fenerbahçe Ülker’e imza atan Oklahoma City Thunder takımının yıldız oyuncusu Thabo Sefolosha’dan Türkiye’ye mesaj var!

NBA Europe Live organizasyonu kapsamında 5 Ekim 2013 tarihinde Fenerbahçe Ülker – Oklahoma City Thunder arasında yapılacak hazırlık karşılaşması için yeniden İstanbul’a gelecek olan oyuncu NBA Türkiye ve Ajansspor’dan Selçuk AYTEKİN'e kısa bir değerlendirme yaptı.

Türkiye ile ilgi aklında neler kaldığı sorulduğunda İsviçreli yıldız oyuncu Thabo Sefolosha; Yeniden İstanbul’a gidecek olmak beni gerçekten heyecanlandırıyor. İstanbul çok güzel bir şehir ve orada samimi arkadaşlıklar edindim.” diye konuştu.
Oklahoma City takımının New York Knicks ile yaptığı maç öncesi soyunma odasında konuşan oyuncuya İstanbul'da en çok neyi özlediği sorulduğunda ise cevap hiç tereddütsüz geldi: “Tabiki kebap. Oklahoma şehrinde de birkaç kebap yapan yer var ama tabiki İstanbul’dakiler kadar lezzetli değil.” diye konuştu.

Fenerbahçe Ülker ile yapacakları maç için neler düşündüğü sorulduğunda ise; “Fenerbahçe çok iyi bir takım ve harika taraftarları var. Orada çok keyifli günler geçirdim. 5 Ekim’deki maçın da çok keyifli geçeceğini düşünüyorum.” dedi.

Röportajın orjinal metni için; TIKLAYIN

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder